شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

مشاوره حسابرسي

مشاوره حسابرسي

در مشاوره هاي حسابرسي شما مي توانيد تمامي عمليات مالي و اسناد مرتبط با اين عمليات را جهت رفع مغايرت هاي احتمالي و خلاهايي را كه در نتيجه نقص مدارك و عملكرد مشخص شده، مورد بازنگري و بررسي قرار دهيد و براي رفع آن چاره اي بيانديشيد.

در اين مشاوره ها مي توانيد انتظار رعايت اصول حسابداري در تهيه صورت هاي مالي، تهيه صورت هاي مالي فاقد تحريف، برآوردهاي حسابداري معقول در شرايط موجود، تعيين سطح اشتباهات و تقلبات (بي اهميت ، بااهميت، اهميت اساسي) در صورت هاي مالي و برنامه ريزي و اجرا جهت كشف تحريفات با اهميت در صورت هاي ماليتان را داشته باشيد.

حسابرسي چيست؟

اگر بخواهيم تعريف ساده اي از حسابرسي شركت ها ارائه دهيم بايد بگوييم اين عمل به معناي بازرسي صورت هاي مالي به منظور كشف سو استفاده ها، تقلب ها و مغايرت‌ صورت هاي مالي با گزارشاتي است كه توسط حسابداران ثبت شده‌ اند. ارائه خدمات حسابرسي به شركت ها، مديران را براي ارتقا سيستم مالي ياري مي دهد.

 

معرفي مدير گروه مشاوره حسابرسي

جناب آقاي افشين فتحي

سوابق كاري مهم:

  • رئيس حسابداري گروه فن آوا – شركت فن آوا كارت
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي شركت تجارت الكترونيك بانك دي
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي بهروي تهران بزرگترين شركت مهندسي ريلي كشور

 

گواهينامه ها و افتخارات:

  • عضو انجمن مهندسي مالي ايران و خاورميانه
  • عضو انجمن حسابداري مديريت
  • تجزيه و تحليل صورتهاي مالي مطابق با استانداردهاي روز
  • ايزو – IMQ
  • مسلط به قوانين ماليات و ماليات بر ارزش افزوده و تحليل مفاهيم
  • كدينگ سيستم هاي حسابداري و قيمت تمام شده
  • لايحه نويسي و

 

مشاور حسابرسي كيست؟

مشاور حسابرسي فردي است كه علاوه بر گذراندن تحصيل در رشته حسابداري و داشتن تحصيلات عاليه در اين رشته، دوره هاي تكميلي حسابرسي را گذرانده و پس از شركت در آزمون حسابرسي، گواهي نامه مورد نياز اين رشته را كسب كرده است، كار اين مشاوران در اين نقطه به پايان نمي رسد بلكه مشاوران حسابرسي بايد حداقل ? سال سابقه كار حسابداري يا ? سال سابقه كار حسابرسي داشته باشند تا بتوانند به جامعه مشاوران حسابرس بپيوندند، اين مشاوران علاوه بر دامنه وسيع اطلاعات و اشرافي كه به تمامي امور حسابداري دارند با نگاه تيزبين خود قادر به كشف تقلب و اختلاف حساب هاي احتمالي به سريع ترين شكل ممكن هستند.

 

وظايف مشاور حسابرسي چيست؟

بازرسي صورت هاي مالي و حسابهاي موسسه يا بنگاه و مقايسه آنها با اصول و استانداردهاي حسابداري

جمع آوري ارقام و تحليل آماري

كنترل و بررسي عمليات حسابداران و بررسي صحت گزارشات ارسال شده توسط آنها

ارائه گزارش بررسي‌هاي خود به هيئت مديره، سهامداران، بانك‌ها و ساير افراد ذينفع

بررسي صحت عملكرد كاركنان و حسابداران

ارزيابي سيستم گزارش مالي شركت

ارائه پيشنهاد جهت پيشرفت، توسعه و كنترل امور واحد تجاري

بررسي صحت گزارش هاي ارائه شده توسط حسابداران

جلوگيري از بروز تقلب و سوء استفاده مالي

ارزيابي توان مالي بنگاه و ارائه راهكار جهت پيشرفت و ساماندهي امور مالي

 

pcel_s6.png

ايجاد ارتباط مؤثر بين گروه حسابرسي و مديران و مسئولين دستگاه تحت حسابرسي در انجام حسابرسي عملكرد از اهميت حياتي برخوردار است، اين ارتباط ديدگاه حسابرسان در خصوص جنبه‌هاي مختلف موضوع در دستگاه مورد حسابرسي را نيز بهبود ميبخشد.

 

مزاياي مشاوره حسابرسي مالياتي چيست؟

انجام حسابرسي براي هر مجموعه اي مزاياي بسياري در پي دارد، اما زماني كه پاي حسابرسي به حيطه ماليات ها مي رسد انجام آن ضرورتي قانوني مي گردد، برخي از مزاياي اين نوع حسابرسي را با هم مرور مي كنيم:

جمع‌آوري داده‌هاي صحيح و معتبر از شرايط مالي موسسات و شركت ها (اين اطلاعات مي توانند ديد كاملي از شرايط به مديران بدهند)

تعيين مقدار و كيفيت دقيق داده هاي مالي كه در كسب و كار موجود است

پيشگيري از مشكلات و جريمه‌هاي احتمالي ناشي از دير پرداختن ماليات و ارائه راه حل در صورت نياز

بررسي وضعيت شركت جهت استفاده از تخفيف‌ها و معافيت‌هاي مالياتي

تهيه لوايح مالياتي جهت ارائه در مراحل مختلف حل اختلاف مالياتي

مهمترين نقش حسابرس در رسيدگي به صورت هاي مالي اعتباردهي است. منظور از اعتباردهي حسابرسان عبارت است از ايجاد اطمينان نسبت به قابليت اتكاي صورت هاي مالي.

 

چرا مشاور حسابرسي براي نظارت بر فعاليت حسابداران ضروري است؟

هرچند داشتن نگاه مثبت نسبت به كارمندان به ويژه كاركنان قسمت حسابداري، همواره به عنوان ضرورتي در دستور كار صاحبين مشاغل قرار دارد، اما اين واحد هم مي تواند بستر ناهماهنگي هاي شايان توجهي گردد و ضررهاي مالي چشمگير و گاها ورشكستگي يك بنگاه اقتصادي را رقم بزند، با اين اوصاف همانگونه كه بي اعتمادي چالش آفرين است، داشتن اطمينان تمام و كمال بدون هيچگونه بازرسي هم مي تواند چالش هاي چشمگيري را در آينده رقم بزندكمي دقت در سئوالات زير ضرورت استفاده از خدمات حسابداري را برايمان واضح مي نمايد:

آيا مي‌توان تمامي حسابداران را با يك چشم ديد؟

آيا در هياهوي تراكنشات، به ويژه در مجموعه هاي بزرگ اما بي نظم احتمال سوء استفاده مالي وجود ندارد؟

آيا مي‌توان تمام حساب‌ها از جمله اسناد و مدارك تجاري يك مجموعه را به دست يك كارمند سپرد؟

آيا اطمينان چشم بسته و بيش از حد در دراز مدت زمينه ساز فساد و فريبكاري در يك شخص نمي شود؟

اگر يك مدير يا سهامداران يك موسسه از حساب و كتاب هاي مكتوب و اعداد سر در نياورند، چگونه مي توانند متوجه دزدي از دارائي ها و حساب هايشان گردند ؟

اين در حاليست كه ممكن است گاهي تك تك اعضاي شركت نيز با يكديگر هماهنگ و هم راستا بوده، اما در جهتي خلاف قانون حركت نمايند كه در اين شرايط نيز ارائه گزارشي دقيق و بي‌طرفانه از سوي يك حسابرس به اداره ماليات يا سازمان حسابرسي كشور لازم و ضروري به نظر مي‌رسد.

دروغگويان مي‌توانند عدد‌سازي كنند و اعداد مي‌توانند دروغ بگويند

 

خدمات مشاوره حسابرسي شامل چه مواردي مي شود؟

خدمات حسابرسي در زمينه هاي گوناگوني ارائه مي گردد، نگاهي به زمينه هاي كاركرد حسابرس و شرح وظايف او در اين قسمتها مي اندازيم:

مشاوره حسابرسي صورت هاي مالي

صورت هاي مالي انواع گوناگوني دارد كه شامل ترازنامه، صورت سود و زيان، صورت سود و زيان جامع و صورت وجوه نقد مي‌گردد. حسابرسي اين صورت ها با هدف حصول اطمينان از مطابقت تمامي اسناد مربوط به صورت هاي مالي با استانداردهاي آن انجام ميگردد .

مواردي چون تاييد وجوه، ارزشيابي، كامل بودن، چگونگي ارائه و افشا تمامي اهداف حسابرسي اقلام مندرج در صورت هاي مالي در حسابرسي صورت هاي مالي بايد بررسي و استخراج گردند. اين نوع حسابرسي با هدف اعتبار بخشيدن به صورت هاي مالي انجام مي گردد، در حقيقت اين اعتبار دهي پس از بررسي تمامي اسناد و مدارك و اعلام مطابقت آنها با استانداردهاي حسابرسي انجام ميگيرد .

اين اعتباربخشي براي ذينفعان و استفاده كنندگان از اين صورت ها اين امكان را به وجود مي آورد كه اهدافشان را با اطمينان كامل در اين صورت هاي مالي پيگيري نمايند، به همين دليل هم حسابرسي اين صورتها و چگونگي انجام آن از اهميت ويژه اي برخوردار است، حسابرسي صورت هاي مالي به دو صورت داخلي و خارجي انجام و به مديريت گزارش مي شود، ولي در حسابرسي خارجي گزارش دهي به ارگان هاي خارجي و ذيربط هم انجام مي گردد.

 

حسابرسي عملياتي

حسابرسي عملياتي يكي از مهم ترين انواع حسابرسي است كه در تصميمات مديريت هم تاثير بسيار زيادي دارد، اين گونه از حسابرسي به جهت تاثير بالا و صرفه اقتصادي انجام ميگيرد، در حقيقت در اين روش فرآيند اثر بخشي، كارايي و صرفه داشتن فعاليت هاي شركت توسط حسابرسان مورد بررسي قرار ميگيرد .

مديران از طريق نتايج حاصل از اين حسابرسي نسبت به عملكرد مالي خود تصميم اتخاذ مي نمايند و اين امكان وجود دارد كه استراتژي هاي مالي خود را هم تغيير دهند، به همين علت بايد در نهايت دقت و تخصص انجام و به افراد خبره سپرده گردند.

ميخواي اطلاعات حسابرسي خودت رو بيشتر كني؟؟؟

 

مشاوره حسابرسي مالياتي

ماليات و پرداخت آن در تمامي كسب و كارها جايگاه خاص خود را دارد، پرداخت هايي كه با نام ماليات انجام مي گردد بايد علاوه براينكه داراي اسناد و مدارك كافي است در جايي هم ثبت و نگهداري شود، در حسابرسي مالياتي تمامي اين اسناد و مدارك مالياتي مورد بررسي قرار مي گيرد.

حسابرس مالياتي بايد دقيق بداند كه موسسه مربوطه شامل كدام دسته ازماليات ها مي گردد و چه مداركي را بايد فراهم نمايد، در اين نوع حسابرسي بايد اطلاعات صحيح و قابل ارزشيابي ارائه گردد، همچنين در اين نوع حسابرسي مي توان عواقب عدم يا دير كرد در پرداخت پاره اي از ماليات ها را كم كرد كه البته تمام اين موراد بسته به تبحر و تخصص شخصي است كه عمليات حسابرسي را بر عهده دارد.

اسنادي كه در اين نوع حسابرسي مورد بررسي قرار ميگيرند و نياز به ارائه آنها وجود دارد شامل اسناد ماليات بر ارزش افزوده، گزارشات فصلي و اظهارنامه هاي مالياتي مي گردد . گفتني است كه ارسال اظهارنامه هاي مالياتي نزد حسابرس قبل از ارسال مي تواند مانع علي الراس شدن گرديده و از اتلاف وقت و منابع جلوگيري نمايد.

 

گزارش حسابرسي جهت اخذ وام

اين گزارش ها جهت ارائه به بانك ها براي اخذ وام و تسهيلات هم استفاده مي گردد كه البته براساس قوانين داخلي بانك ها در صورتي كه نتايج حسابرسي مورد تاييد بنگاه مربوطه باشد و تمامي اسناد و مدارك مالي و مالياتي بدون نقص يا فاقد نقصهاي بزرگ باشد صاحبان مشاغل مي توانند از آن اسناد جهت درخواست وام از بانك ها استفاده نمايند. البته نحوه ارائه اين مدارك به بانك ها از فرمت خاصي تبعيت مي نمايد و ارائه دهندگان بايد از اين جزئيات و الزامات مطلع باشند.

هزينه مشاوره حسابرسي

هزينه ي مشاوره حضوري بسته به ميزان ساعت، شهرت و تبحر فرد مشاور مي تواند متغير باشد، اما زماني كه شما از مشاوره حسابرسي تلفني مي خواهيد استفاده كنيد هزينه ها براساس هر دقيقه اي كه با مشاور صحبت مي كنيد محاسبه مي شود. با نصب اپليكيشن آرموو مي توانيد از تمام مراحل، هزينه ها و روش هاي اجراي مشاوره اطلاعاتي كسب كنيد تا با خيال راحت و اطمينان خاطر بيشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرماييد.

 

درباره مشاوره حسابرسي، آيا مي دانستيد؟

تحصيل بيش از ?? درصد درآمدهاي مستمر سالانه يك موسسه حسابرسي از يك صاحبكار يا گروه صاحبكار خاص، براي مدتي بيش از ? سال مي تواند موجب بروز شك و ترديد و ابهام نسبت به استقلال موسسه حسابرسي گردد.

انجام عمليات حسابرسي يك صاحبكار براي مدتي بيش از ? سال توسط يك مسئول كار و بيش از ? سال با مسئوليت يك شريك ممكن است باعث خدشه دار شدن استقلال حسابرس شود.

چنانچه قبل از اتمام كار حسابرسي، صاحبكار تصميم به تغيير حسابرس داشته باشد، حسابرس جايگزين بايد جامعه حسابداران رسمي ايران را از اين موضوع مطلع نمايد.

هرچه سطح اهميت بالاتر باشد، خطر حسابرسي كاهش مي يابد.

هنگامي كه خطر ذاتي و كنترل بالا باشد، حسابرس با افزايش آزمون هاي محتوا، خطر عدم كشف را به سطح قابل پذيرش كاهش مي دهد.

هنگامي كه خطر كنترل بالاست، خطر عدم كشف قابل قبول بايد پايين باشد تا خطر حسابرسي به سطحي قابل قبول كاهش داده شود.

قابل اتكاترين شواهد حسابرسي، مشاهدات حسابرس است.

ماموريت آرموو در مشاوره حسابرسي

مشاوران حسابرسي آرموو با بررسي دقيق، همه جانبه، كارشناسانه و موشكافانه موضوعاتي كه طرح مي نمائيد و با استفاده از تمام ابزارهاي به روز در حسابرسي عملكرد (شاخص ها، معيارها و سنجه هاي معتبر) و اتخاذ رويكردهاي معتبر و حرفه اي (مقايسه با معيارها، مقايسه با عملكردهاي برتر و مانند آن)، توجيحات فني خود در خصوص صحت و اعتبار رويكردها، رفع مغايرات احتمالي را ابراز مي نمايند و با اطمينان به فرآيند، نتايج، يافته هاي خود توصيه هايي را در قالب مشاوره هاي حسابرسي به وضوح بيان مي نمايند، اين توصيه ها ميتواند در تهيه  آئين نامه ها و دستورالعملهاي داخلي بنگاه ها موثر باشد كما اينكه از تاثير راهنمايي هاي مشاوران آرموو در زمينه پلمپ دفاتر قانوني ، تحرير دفاتر قانوني ، تهيه و ارسال اظهارنامه هاي مالياتي نمي توان غافل شد .

 

براي رفع ابهامات خود در خصوص حسابرسي و بررسي صورت هاي مالي خود با مشاوران ما تماس بگيريد

 مي توانيد از طريق اپليكيشن يا مشاوره تلفني (?????-???) با مشاور خود ارتباط برقرار نمائيد.

 

منبع: https://www.armoo.co/audit-advice/

 

رابطه ريحانه پارسا با پويان مختاري به كجا رسيد !

رابطه ريحانه پارسا با پويان مختاري به كجا رسيد !

 

ريحانه پارسا ? اسفند ???? در تهران متولد شد. در رشته نمايش از هنرستان ديپلم گرفت. در ?? سالگي با مهدي كوشكي ازدواج كرد . وي كمتر از يك سال بعد طلاق گرفت به تازگي خبر مهاجرت ريحانه پارسا به خارج از كشور در فضاي مجازي سر و صداي زيادي كرده است.

البته او خودش خبر مهاجرتش را رسانه‌اي نكرد. سام درخشاني بازيگر مطرح كشورمان در يك مصاحبه گفت: ريحانه پارسا با اين تصميم ما و خانواده خود را غافلگير كرد.

ريحانه پارسا بعد از انتشار اين خبر، در صفحه اينستاگرام خو نوشت كه به دليل ضبط فيلم به خارج از كشور رفته است.

چند روز بعد از انتشار اين خبر، شايعي مبني بر ارتباط ريحانه پارسا با پويان مختاري كه صاحب سايت شرط بندي حضرات درتركيه است، در فضاي مجازي منتشر شد. لازم به ذكر است كه او اخيرا از همسرش “نيلي” جدا شده است.

اخيرا ويدئويي توسط ميلاد حاتمي (صاحب سايت شرط بندي در تركيه) در فضاي اينستاگرام منتشر شده است كه نشان ميدهد او در دايركت اينستاگرام به ريحانه پارسا پيام داده است و در مقابل پويان مختاري براي او فايل صوتي با صفحه شخصي پارسا فرستاده است.

البته ريحانه پارسا بعد از انتشار اين خبر، تكذيب كرد و گفت كه صفحه اينستاگرام او هك شده بود. پويان مختاري هم خبر رابطه با ريحانه پارسا را به كل تكذيب كرد.

ريحانه پارسا با حاشيه هاي فراواني كه در ايران به دنبال داشت ؛ مدتي پيش به تركيه مهاجرت كرد. اين گمانه زني ها نشان ميدهد كه ريحانه پارسا با اين خواننده وارد رابطه شده است. و اين بازيگر هم مانند مهراد جم به پويان مختاري پيوسته است تا بتوانند از طريق سايت هاي شرط بندي كسب درآمد كنند.

امين فردين شخصي كه خود را خبرنگار و ادمين كانالي به نام پشت پرده مي نامد با انتشار جزئياتي گفته بود كه پويان مختاري و ريحانه پارسا با هم رابطه دارند.

امين فردين بعد از آن دوباره در صفحه اينستاگرام خود نوشته است كه به دليل دخالت نيلي افشار همسر پويان مختاري رابطه اين دو با يك ديگر به هم خورده و او (ريحانه پارسا) با امير محسن مراديان همسر سابق آناشيد حسيني وارد رابطه دوستي شده است!

خانواده ريحانه پارسا
پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه‌دار است. او درباره پدرش گفت: “پدر سكوي پرش من است. ” وي فرزند اول خانواده است و دو خواهر كوچكتر از خود دارد. از ويژگي‌هاي اخلاقيش مي‌توان به تنهايي و خونه نشيني اشاره كرد.

بعد از پايان فصل اول سريال تلويزيوني «پدر»، ريحانه پارسا، عكس‌هاي مدلينگش را در صفحه اينستاگرامش منتشر كرد و نشان داد كه شخصيت ليلا در سريال پدر با «?ريحانه پارسا» متفاوت است.

سپس سازندگان سريال «پدر» در پستي كنايه آميز، او را به حذف از فصل دوم اين سريال تهديد كردند. همچنين تهيه كننده سريال نوشت: “فصل دوم هيچ وابستگي به ديگر بازيگر‌ها ندارد و تنها به شخصيت پدر و مادر تاكيد دارد. ” بعد از اقدام غيرحرفه‌اي تهيه كننده سريال «پدر»، سعيد سهيلي و مهدي سلطاني از ريحانه پارسا دفاع كردند و او را به ادامه راه تشويق كردند.

انتشار عكس هاي جنجالي
مدت كوتاهي بعد از پايان سريال پدر، پارسا با انتشار عكس هايي با آرايش و استايل نامتعارف به شدن جنجالي و حاشيه هاي جدي ايجاد كرد.

حامد عنقا تهيه كننده مي گويد: بعد از انتشار عكس هاي ريحانه پارسا در اينستاگرام، فشار وحشتناكي روي من و عوامل سريال بود. جهت اطلاع بگم همه مراسم هاي تقدير كه از طرف سازمان و نهادهاي مختلف قرار بود انجام شود و حتي تاريخ و ساعتشان هم معين شده بود، كنسل شد.

منبع : آسان بران

 

در خريد هديه چه چيزهايي رو در نظر بگيريم؟

كادو تولد چي بخريم؟ چگونه يك سوپرايز خاص را برنامه ريزي كنيم؟ يا چگونه يك سورپرايز خاص را اجرا كنم؟ چه اينها سوالاتي هستند كـه وقتي بـه جشن تولدي دعوت ميشويم بـه ذهنمان مي‌رسد. حتي اگر سليقه دوستان و اطرافيان مان را هم بدانيم باز هم درباره خريد يك كادو ماندگار و منحصر بـه فرد بـه دو راهي بر ميخوريم. دراين پست راهنماي خريد كادو تولد و ايده هايي براي خريد كادوي تولد براي مرد يا خريد كادو تولد براي دختر را مرور ميكنيم. با مجله پارس ناز همراه باشيد.

 يك هديه را چند بار نخريد

همه ي مـا اين اشتباه را مرتكب شده ايم. وقتي يك هديه مورد پسند شخصي قرار ميگيرد، وسوسه مي‌شويم تا باز هم آنرا بخريم. كادو هاي تكراري خيلي سريع قابل پيش بيني و خسته كننده ميشوند.

مگر آن كـه خريد آن كادوي تكراري، يك قرار از پيش تعيين شده با شخص كادو گيرنده بوده و او هم آنرا دوست داشته باشد «مثلاً خريد يك شاخه گل رز در اول هر هفته». خريد كادوي تكراري ممكن اسـت شـما را در نگاه هديه گيرنده، فردي تنبل يا خودخواه جلوه دهد. پس سعي كنيد ايده هاي قديمي را تركيب كرده و يا يك ايده ي كاملا جديد پيدا كنيد.

 

هديه نقدي ندهيد

كارت هديه، وجه نقد، سكه و … در دسته ي كادو هاي نقدي قرار مي‌گيرند. اين كادوها دو جنبه كاملا متفاوت دارند؛ از طرفي براي مراسمي مانند عروسي، فارغ التحصيلي يا پاگشا بسيار مناسب بوده و بـه هديه گيرنده اجازه ميدهد هر انچه بيشتر نياز دارد را خودش انتخاب كند.

0qnu_c5.jpg

از طرف ديگر، با دادن كادوي نقدي، اين طور بنظر مي‌رسد كـه وقت كافي براي پيدا كردن هديه صرف نكرده ايد يا در خريد كادوي مناسب تنبلي كرده‌ايد. محض احتياط، فقط زماني كادوي نقدي بدهيد كـه اينكار شـما، پيام خاصي را در خود داشته باشد. مثلاً خريدن كارت اعتباري استفاده از اسپا يا تور گردشگري، و يا بليط باشگاه گلف براي يك دوست پر مشغله، ايده هاي بسيار خوبي هستند.

 

معقولانه هزينه كنيد

سخت اسـت بگوييم هزينه ي معقولانه چـه قدر اسـت، زيرا بـه فرد و شرايط بستگي دارد. اگر بسيار بيشتر يا كمتر از نرم اجتماعي هزينه كنيد، اين سوال را در فكر هديه گيرنده بـه وجود مي آوريد كـه چـه قصد و نيتي پشت آن هديه اسـت. علاوه بر اين، اگر در جمع بـه كسي هديه ميدهيد، هزينه زياد انجام شده، شـما را انگشت نما مي‌كند.

 

بعنوان مثال اگر هزينه ي معقول و نرمال براي هديه، ??? هزار تومان باشد و شـما ،در دو حالت مختلف، ? ميليون تومان و يا ?? هزار تومان هزينه كنيد، اين فكر در ذهن ديگران ايجاد مي‌شود كـه شـما، در حالت اول، فخر فروش و يا ،در حالت دوم، خسيس هستيد. با اين حال، اگر در شرايط مالي مناسب نيستيد، هر چـه قدر كـه در توانتان اسـت هزينه كنيد.

 

لازم نيست حتما كادو را بخريد

اين موضوع بـه نحوه كادو دادن شـما بستگي دارد. يك سبد كادو كـه خودتان تزئين كرده‌ايد، آماده كردن غذاي مورد علاقه ي آن شخص، يا يك قاب عكس دوست داشتني، همگي ايده هايي هستند كـه بـه كمي فكر و تلاش شـما نياز دارند. مزيت اين نوع كادوها اين اسـت كـه فرد مقابل حس مي‌كند يك كادوي كاملا اختصاصي دريافت نموده.

 

هديه را به زيبايي كادو كنيد

حتماً شـما هم اين موضوع را ديده و يا خودتان انجام داده ايد؛ كادو براي پسر يا كادوي روز دختر كـه با كاغذ كادوي عيد كادو شده، يا هديه ي پا گشايي كـه با همان ساك دستي فروشگاه بـه هديه گيرنده داده شده اسـت. اين ظاهر شلخته نشان ميدهد كـه، فارغ از آنچه درون آن اسـت، روي محتويات آن كادو نيز زياد فكر نشده اسـت.

شـما بچه نيستيد، پس بهانه اي هم براي خوب كادو نكردن هديه تان وجود ندارد. قرار نيست روي كادوي خود كوهي از روبان بچسبانيد، و يا كارت پستالتان رابا دستان خود نقاشي كنيد؛ فقط كافيست يك كاغذ كادوي درخور و مناسب تهيه كرده و هديه را مرتب و تميز كادو كنيد.

 

كسي كه همه چيز دارد

در زندگي همه ي ي مـا افرادي وجود دارند كـه خريد كادو براي آنها بسيار دشوار اسـت. آنها همه ي چيز دارند، وسيله خاصي نياز ندارند و هر چـه لازم داشته باشند را خودشان مي‌خرند. بدتر آنكه، اگر از خودشان هم بپرسيد، ايده ي خاصي بشما نمي‌دهند. آسان ترين كادو براي اين دسته از افراد، خريد كادوهاي مصرفي اسـت.

يك بطري نوشيدني اعلا، يك ادويه ي خاص و عجيب، يا يك شيشه روغن زيتون مرغوب ميتواند گزينه هاي مصرفي خوبي باشد، زيرا كادو گيرنده در هر صورت انها را مصرف مي‌كند. اين كادو ها آسان ترين گزينه براي افراد اهل شكم اسـت، اما اگر در شرايطي تحت فشار بوديد، گزينه ي كارت هديه هم بد نيست.

 

همسر

در بعضي شرايط همسر يا شريك زندگي شـما همان كسي اسـت كـه خريد كادو براي او بسيار سخت اسـت. بعلاوه ممكن اسـت همسرتان همان كسي باشد كـه همه ي چيز دارد، يا همان كسيكه ترجيح ميدهد خودش هديه را انتخاب كند. بهترين روش هديه دادن بـه چنين فردي اين اسـت كـه با او درباره ي علايق و آنچه نمي پسندد صحبت كنيد.

بعد از هديه دادن هم بررسي كنيد كـه آيا هديه شـما را دوست داشته اسـت؟ يك تاكتيك خوب براي شرايط بحراني، خريد چيزي اسـت كـه دوستش دارد، اما خودش حاضر نيست آنرا بخرد. يك سانس اسپا، يك وسيله گرانقيمت، و يا هر چيزي كـه قدر داني وي را بر انگيزد.

 

رئيس، همكار يا مشتري

خريد هداياي كاري كمي سخت اسـت، زيرا ممكن اسـت بنظر برسد كـه براي اعمال نفوذ يا رسيدن بـه هدف خاصي هديه داده ايد. تا جاي ممكن از دادن هداياي كاري اجتناب كنيد، مگر آنكه جزئي از فرهنگ شركت يا كشور شـما باشد؛ پس لازم اسـت تا دراين مورد پرس و جو كنيد.

درنظر داشته باشيد كـه عده اي از كاركنان دولتي نمي‌توانند از همكاران، زير دستان يا فروشندگان هديه دريافت كنند، زيرا اينكار ممكن اسـت اصول كاري انها مغايرت داشته باشد. سراغ هداياي ساده، متعادل در قيمت، و غير شخصي بگرديد. وسايل كاري، مانند جاي كارت ويزيت، گزينه هاي بسيار مناسبي هستند.

 

افرادي كـه شناخت كافي از آنها نداريد

شايد هنگام رفتن بـه يك مهماني خانوادگي وادار شويد براي داماد خاله خود كـه يك فرد كاملا تازه وارد اسـت هديه بخريد. انتخاب سختي اسـت؟ حتي اگر كمي هم در مورد او اطلاعات كسب كنيد، بسيار بعيد اسـت كـه بتوانيد كادوي شخصي خوبي براي او بخريد. از نزديكان او بخواهيد تا يك كادوي خوب بشما پشنهاد دهند، و يا سراغ كارت هديه برويد و خودرا آسان كنيد.

 

ميزبان يك مهماني

هديه اي كـه براي ميزبان يك مهماني مي‌خريد، روشي مناسب اسـت براي نشان دادن قدرداني شـما از فراهم كردن شرايط مهماني در منزل او، و يا غذايي كـه براي شـما تهيه كرده اسـت. ميتوانيد براي ميزبان خود يك نوشيدني يا خوراكي بخريد كـه مكمل شام آنها باشد؛ و يا چيزي براي صبحانه بخريد تا فردا صبح، خستگي مهماني را از تن آنها خارج كند.

 

مواردي كه در هنگام خريد كادو نبايد انجام دهيد

اگر تولد، سالگرد ازدواج، يا ساير جشن هاي يك فرد بدشانس، نزديك سال نو يا ولنتاين بود، براي هردو مناسبت يك كادوي مشترك نخريد. اگر لباسي را ميخريد كـه سايز بندي دارد، بسيار حواس تان را جمع كنيد. اگر سايز شخص را ندانيد و لباس خريداري شده بـه او نخورد، ممكن اسـت از دست شـما دلخور شود. چيزي كـه هديه گرفتيد رابه شخص ديگري هديه ندهيد؛ چون ممكن اسـت بفهمد و ناراحت شود.

از كادو براي رساندن يك منظور خاص استفاده نكنيد. بحث ثبت نام باشگاه يا كرم ضد چروك صورت بـه كنار؛ مثلاً اگر براي خواهرزاده ي مورد علاقتان ايكس باكس هديه بگيريد، در حالي‌كـه براي ديگر خواهرزاده ها كتاب رنگ آميزي خريده بوديد، تنها تبعيض قائل شدن خودرا نشان خواهيد داد. اگر شخصي، تا بحال، نسبت بـه يك فعاليت علاقه اي نشان نداده اسـت، هديه هاي مربوط بـه آن فعاليت را برايش نخريد.

 

مثلاً خريدن كتاب آشپزي براي فردي كـه بـه آشپزي علاقه ندارد، باعث نمي‌شود او بـه پخت و پز روي بياورد؛ بلكه احتمالا پيش خودش مي‌گويد كاش كارت هديه برايم خريده بود. هديه دست دوم ندهيد؛ مگر آن كـه هديه شـما يك عتيقه ارزشمند بوده، و شخص هديه گيرنده عاشق عتيقه باشد. هدايا و وسايلي با كاربرد روزمره، مثل جوراب، مخلوط كن يا جارو برقي، رابه كسي ندهيد

 

چرا مديران بايد از هداياي تبليغاتي استفاده كنند و چه هدايايي؟

چرا مديران بايد از هداياي تبليغاتي استفاده كنند و چه هدايايي؟

 

هديه تبليغاتي باعث مي شود كه نام كسب و كار شما بيشتر ديده شود

.

هديه تبليغاتي  اي كه در اختيار مردم مي گذاريد و مي دانيد كه قرار است از آن استفاده مفيدي شود، باعث مي شود كه مشتريان بالقوه تان به ياد شما بوده و با كسب و كار شما در ارتباط باشند. وقتي كه مردم اقلامي مانند پيراهن، ليوان، فلش و… را از شما دريافت مي كنند، هنگام استفاده از آن ها نام كسب و كار شما در ذهنشان تداعي مي شود. ممكن است كه مردم درباره برند اقلام مورد استفاده شان با ديگران صحبت كنند و يا اينكه وقتي از آن ها استفاده مي كنند، باقي افراد اين اقلام را ببينند؛ بنابراين اين مسئله باعث مي شود كه برند شما بيشتر و بيشتر در معرض ديد قرار بگيرد.

 

هديه تبليغاتي باعث شناخت برند مي شود.

آيا مي دانيد كه آرم لوگوي نايكي (swoosh) دنياي كسب و كار اين كمپاني را كاملا زير و رو كرد؟ در سرتاسر دنيا اين لوگو كاملا شناخته شده است. مردم مفهوم آن را مي دانند و هر مرتبه كه آن را در هرجاي دنيا مي بينند، متوجه مي شوند كه لوگو متعلق به كدام كمپاني معروف است. آيا شما نيز دوست دداريد كه كسب و كارتان به چنين مرحله اي از شناخت برند در نزد مردم برسد؟ پس لوگوي خود را بر روي اقلامي درج كنيد كه مردم هر روز با آن ها سر و كار داشته و آن را مي بينند. اين كار به شما در رسيدن به چنين هدفي، كمك مي كند. شما با يك سرمايه گذاري كم هزينه مي توانيد هداياي تبليغاتي تهيه كرده و در اختيار مشتريان بالقوه تان قرار دهيد. اين كار باعث فروش بيشترتان نيز مي شود. حتي اگر اين هديه تبليغاتي باعث نشود كه مردم سريعا جذب كسب و كار شما شده و از آن خريد كنند، باز هم ارزشش را دارد؛ زيرا مطمئن باشيد، روزي مي رسد كه مردم هديه تبليغاتي را كه به آن ها داده ايد، دوباره مي بينند و آن وقت تصميم به خريد از شما گرفته و همين باعث افزايش فروش شما مي شود. اين همان هدف نهايي هر كسب و كاري است.

 

 

4- آفتابگير:

در روزهاي گرم و آفتابي كه حتي نمي خواهيد لحظه اي در معرض نور آفتاب قرار بگيريد و هر لحظه از آفتاب فرار مي كنيد مي توانيد از آفتابگير تبليغاتي براي خودرو استفاده كنيد. آفتابگير تبليغاتي نيز يكي از اين وسايل مفيد است. اين آفتابگيرها با آرم و لوگويي كه بر رويشان چاپ شده است در پشت شيشه اتومبيل قرار مي گيرند و بهترين تبليغات براي كسب و كار شما مي باشند. به دليل اين كه اين آفتابگيرها در بهترين نقطه ديد قرار مي گيرند، يك تبليغات گسترده و مفيد براي كسب و كار شما هستند.

5- روكش خودرو :

شما ميتوانيد از روكش خودرو بصورت تبليغاتي استفاده نماييد و سطح گستره و وسيع آن به شما اين امكان را مي دهد تا فضاي خوبي براي تبليغ در اختيار داشته باشيد .

6- زيرانداز تبليغاتي:

از آنجايي كه هديه دادن همواره به عنوان يكي از روش هاي جلب نظر و وفاداري مشتريان بوده است، زيرانداز تبليغاتي يكي از روش هاي هوشمندانه تبليغات خواهد بود. زيرا اهداي يك هديه تبليغاتي مناسب علاوه بر تبليغ نام و برند ، مي تواند به عنوان پاداشي براي حسن توجه و انتخاب توسط مشتريان باشد. اصولا محصولات تبليغاتي پارچه اي كاربردي بوده و با استفاده شخص هديه گيرنده مي توانند مبلغ كسب و كار شما براي اطرافيان باشند.

7- چتر تبليغاتي :

در چترهاي تبليغاتي امكان چاپ لوگو بر روي چتر به صورت تمام رنگي فراهم مي باشد. چترها به همراه كاور و با كيفيت مناسب توليد و عرضه مي گردند و توصيه ميگردد اين هديه تبليغاتي رات در شهرهاي پر باران استفاده نماييد.

8- پرچم تبليغاتي :

پرچم تبليغاتي يكي از معدود روش هايي است كه پيام تبليغاتي سازمان را انتقال ميدهد, در واقع پرچم يك نماد است كه ميتواند پيام را به مخاطبان خود انتقال دهد. امروزه پرچم تبليغاتي يكي از پر اهميت ترين روش هاي تبليغاتي است و جهت يكسان سازي ساختار هويت سازماني كسب و كارها و دكوراسيون داخلي شركتها و برندها مورد استفاده قرار مي گيرند و كمتر به عنوان هديه با مخاطب داده مي شوند.

 

9- حوله تبليغاتي :

حوله  تبليغاتي يك راه بسيار عالي براي بازاريابي كسب و كار مي باشند كه امروزه در اصناف مختلف مشاهده مي شوند. دليل اين راه عالي هم ضرورت درج نام تجاري شركت ها بر روي حوله هاي تبليغاتي است و حوله هاي تبليغاتي يك نوع بازاريابي ظريف و موثر مي باشند بدون اينكه مشتري را تحت فشار براي خريد قرار دهند. از طرفي هم حوله يك نقش ضروري در خانواده دارد و اهداي آن به مشتري باعث مي شود تا هميشه در ذهن خود جايي براي كسب و كار شما داشته باشند.

10- ساك دستي پارچه اي :

بعد از اين كه هداياي تبليغاتي مشتريان در بسته‌بندي‌هاي زيبا و جذاب آماده ارسال شد. شما مي‌توانيد اين بسته‌بندي‌ها را درون ساك‌ دستي تبليغاتي يا چاپ نايلون تبليغاتي زيبا و جذاب طراحي‌شده شركت قرار دهيد. استفاده از ساك در محل‌هايي مانند نمايشگاه‌ها، علاوه بر راحت‌تر كردن حمل هديه مي‌تواند تبليغات گسترده‌اي را نيز در بين افراد حاضر در نمايشگاه براي شركت شما در پي داشته باشد.

 

كلاس خصوصي يا پكيج هاي آموزشي حرف آخر مسئله اين است !

پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ؟

xwfs_c2.jpg

پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ، بخش عمده اي از دانش آموزان اين سوال برايشان پيش مي آيد كه در اين زمان كه به منابع آموزشي نياز داريم به سراغ كلاس خصوصي برويم يا نه از پكيج هاي موسسه حرف آخر استفاده كنيم. خب براي  رسيدن به هدف ها و همين طور رشته هاي تاپ دانشگاه هاي معتبر ما نياز داريم تا اين دو مقوله را بررسي كنيم تا شما دانش آموزان بتوانيد به راحتي تصميم گرفته و ديگر نگران منابع آموزشي خود نباشيد.

كلاس خصوصي يا پكيج هاي آموزشي حرف آخر مسئله اين است !

تمامي دانش آموزان براي رسيدن به اهداف خود از هيچ تلاش و هزينه اي دريغ نمي كنند. اما مسئله اين است كه به كلاس خصوصي برويم يا از پكيج هاي موسسه حرف آخر استفاده كنيم. ما نقاط ضعف و نقاط قوت اين دو مقوله را براي شما بررسي كرده تا به درستي تصميم بگيريد.

اصلا چرا بايد از منابع آموزشي استفاده كنيم؟

سوال قشنگي است! شما دانش آموزان با كل دانش آموزان هم رشته خود در سرتاسر كشور رقابت داريد. دانش آموزاني كه در مدارس تيزهوشان يا مدارس برتري درس خوانده اند. از طرفي افرادي كه با استفاده از منابع آموزشي سعي در افزايش ظرفيت و گنجايش خود در مسائل درسي را دارند. پس شما براي رقابت با اين دانش آموزان نياز به تقويت آموزش خود داريد و بايد از منابع آموزشي كه شما را به سمت درست هدايت كند و در زمينه تست زدن تقويت كند استفاده نماييد.

مزيت پكيج هاي آموزشي حرف آخر بيشتر است يا كلاس خصوصي ؟

خب استفاده از اين دو مقوله هر كدوم ويژگي و مزاياي خاص خود را دارند. شما با شركت در كلاس خصوصي مي توانيد سوال ها و ايراد هاي خود را از اساتيد مربوطه بپرسيد.يا وقتي كه در حل مسئله اي به مشكل برمي خوريد سر كلاس از استاد خواهش كرده تا اين سوال را براي شما حل كند.

پكيج هاي موسسه حرف آخر اين مزيت را دارند كه شما بدون محدوديت مي توانيد از تدريس اساتيد برتر كشور استفاده كنيد. اگر قسمتي را متوجه نشديد مي توانيد حتي 100 بار آن مطلب را مشاهده كنيد در صورتي كه در كلاس خصوصي نمي توانيد بيش از 2 بار سوال خود را بپرسيد. چون يا خجالت مانع اين كار مي شود يا ترس از عصبانيت استاد.

مزيت كلاس هاي خصوصي در مقابل پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • پرسيدن سوالات و اشكالات خود
  • رفع مشكلات درسي

معايب كلاس هاي خصوصي :

  • هزينه رفت و آمد
  • صرف وقت گرانبها براي رفت و آمد
  • استفاده از تدريس فقط يكبار امكان پذير است
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد فقط يكبار مي توانيد آن را بپرسيد
  • زمان كلاس هاي خصوصي محدود است
  • اگر مبحثي را ياد نگرفته باشيد بايد دوباره براي آن درس هزينه كنيد
  • استفاده از اساتيد برندي كه فقط در شهر شما شايد معروف باشند

مزيت پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • با استفاده از اين پكيج تدريس ها را مي توانيد صد ها بار تماشا كنيد
  • نيازي براي هزينه دوباره استفاده از تدريس نيست
  • درس خواندن در خانه و پشت كامپيوتر براي شما كسل كننده نمي باشد
  • اين تدريس ها در هر زماني كه بخواهيد در دسترس شما هستند
  • اگر مبحثي را متوجه نشده باشيد مي توانيد فيلم را به عقب برگردانيد و بارها تماشا كنيد
  • زمان بندي استفاده از اين پكيج ها به دست خود دانش آموز است
  • هزينه و وقت خود را براي رفت و آمد به كلاس خصوصي از دست نمي دهيد

بنابراين از مزيت هاي مهم استفاده از پكيج هاي موسسه حرف آخر همين اتلاف نشدن وقت دانش آموز و تماشاي تدريس ها بصورت نامحدود مي باشد.

معايب پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

  • شايد تنها ايرادي كه بتوان به پكيج هاي موسسه حرف آخر گرفت همين نبودن استادي براي پاسخگويي به مسائل دانش آموز مي باشد كه در زير اين مبحث را هم بررسي كرديم.

رفع معايب پكيج هاي آموزشي حرف آخر :

درسته شايد استادي نباشد كه بتواند سوالات شما دانش آموزان عزيز را پاسخ دهد. اما اگر در نحوه تدريس اين پكيج ها تامل كنيم مي بينيم كه در كنار استاد مربوطه يك شاگرد در هنگام تدريس همكاري مي كند اين شاگرد وظيفه پرسيدن سوالات شما از استاد را دارد. يعني شاگرد با فرض اينكه ممكن است اين سوال براي شما دانش آموزان پيش بيايد سوالات را از استاد مربوطه مي پرسد تا شما علاوه بر تدريس جذاب ديگر مشكلي در تدريس مربوطه نداشته باشيد.

از نكات مهم ديگر در پكيج هاي موسسه حرف آخر مي توان به اين موضوع اشاره نمود كه اساتيد موسسه حرف آخر اين تدريس ها را با فرض اينكه دانش آموز اصلا در اين مبحث به كلاس درس نرفته است تدريس خود را انجام مي دهد. مجتبي سعادت پيشه بعد از 13 سال دوري از درس با استفاده از پكيج هاي موسسه حرف آخر به دانشگاه تهران و رشته دندان پزشكي راه يافت  اين نشان از تدريس فوق العاده و تدريسي جامع كه از صفر تا صد مباحث را براي دانش آموزان تدريس مي كند است.

علت گرايش داوطلبين كنكوري به منابع آموزشي:

شما داريد وارد رقابتي مي شويد كه مثل يك جنگ تمام عيار است. هر دانش آموز با هر سلاحي كه فكر كنيد وارد اين رقابت مي شود تا رقباي خود را از ميدان به در كند. حال شما چه سلاحي در اختيار داريد؟ چاقو؟ تفنگ؟ خب مسئله همين است كه منابع آموزشي حكم سلاح را براي شما دانش آموزان در عرصه كنكور را دارد. خب آيا نبايد اين سلاح ها را ارتقا داد؟؟؟

ضعف در سيستم آموزشي باعث شده تا دانش آموزان براي موفق شدن در كنكور رو به سمت منابع آموزشي بياورند كه چند از دليل اين مبحث را عنوان مي كنيم.

  • دانش آموزان ممكن است در مدارسي تحصيل كنند كه از لحاظ آموزشي و سطح آموزشي دبيران بسيار ضعيف باشند. خب اين دانش آموزان براي موفق شدن در كنكور بايد از منابع آموزشي استفاده نمايند.
  • تشريحي درس دادن اساتيد در مدرسه كه باعث شده اكثر دانش آموزان بدليل تستي بودن كنكور نتيجه دلخواه خود را نگيرند
  • نبود اساتيد مطرح كشوري در بعضي از نقاط كشور

هزينه هاي سر به فلك كشيده!!!!!

شما اگر بخواهيد وارد كلاس هاي خصوصي شويد بايد يكم به هزينه هاي كلاس ها اونم در اين شرايط يك نگاهي بيندازيد. هزينه كلاس ها از يك طرف هزينه مدرسه و هزينه رفت و آمد و هزينه مشاوره و هزينه آزمون و… را باهم جمع كنيد اين هزينه ها سر به فلك مي كشد. حال اگر بگيم ما تمام اين مباحث را در طرح هاي موسسه حرف آخر داريم و با قيمتي استثنايي باورتان مي شود؟

مي توانيد با شماره 02166028126 تماس بگيريد تا با مشاورين ارشد مجموعه ارتباط داشته تا بفهميد كه اينجا حرف آخر است.

جمع بندي:

متوجه شديم كه ما دانش آموزان براي موفق شدن در كنكور به منابع آموزشي نيازمنديم. حال استفاده از پكيج هاي كنكوري موسسه حرف آخر مزيت هاي بسياري نسبت به كلاس هاي خصوصي دارد. ما با شناخت معايب و مزيت هاي اين دو مقوله انتخاب را براي شما دانش آموزان راحت تر كرده ايم تا بتوانيد با انتخاب درست راه خود را مشخص كرده تا به هدف هاي خودتان نزديك و نزديك تر شويد.

منبع : https://harfehakhar.co

بر گرفته از مقاله پكيج هاي آموزشي حرف آخر يا كلاس هاي خصوصي ؟ وبسايت حرف آخر