شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

طراحي وب سايت

طراحي سايت آميزه اي از دانش، هنر و خلاقيت استفاده از عناصر ديداري، و توان مهندسي در چيدن آن ها كنار يكديگر است. هنگامي كه يك سايت بر مبناي اصول و هارموني اجزا طراحي شود علاوه بر جذب نگاه دائمي مخاطب، ميتواند فارغ از محدوديت هاي زمان، به اثري جاودانه تبديل شود.

امروزه سفارش طراحي وبسايت در ليست اولويت هاي هر شركت يا كسب و كاري قرار گرفته است. صاحبان مشاغل ميدانند كه روز به روز به تعداد كاربران اينترنت افزوده ميشود و برخورداري از پايگاهي خوب در دنياي مجازي نياز به توجه ويژه اي دارد. افزايش تاثيرگذاري يك سايت در جلب نظر مخاطب و همچنين تخصصي شدن حرفه طراحي وبسايت، ميطلبد كه نگاهي حرفه اي به اين مقوله داشته باشيم.

f8vz_b1.jpg

تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

روزانه هزاران وبسايت در جهان، صدها وبسايت در ايران و احتمالا ده ها وبسايت كه مستقيم يا غيرمستقيم رقيب شما محسوب ميشوند راه اندازي ميگردند. يافتن جايگاهي مناسب و محكم در اين ميان موفقيتي است كه به سادگي محقق نميشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه اي سايت است. شركت نرم افزاري اسپاد با شناخت جامعي كه از فضاي مجازي دارد، كسب و كارتان را بررسي كرده و وبسايت شما را مطابق با نيازهايتان و سليقه مخاطبان شما طراحي ميكند. بدين ترتيب ميتوانيد كسب و كارتان را در دنياي مجازي نيز به درستي معرفي كرده و با طراحي سايت حرفه اي، خدمات و محصولات خود را به خوبي به مخاطبانتان ارائه كنيد.

اگر در حال حاضر يك وبسايت داريد اما زمان زيادي از فعاليت آن ميگذرد، پيشنهاد ميكنيم كه آن را به دست طراحان و تحليلگران با تجربه اسپاد بسپاريد تا سايت شما را بررسي كرده و در صورت نياز تغييرات و بهينه سازي هايي را روي آن اعمال كنند؛ در اين صورت مي توانيد مطابق با تكنولوژي روز طراحي وبسايت حركت كنيد. اگر هم هنوز سايتي نداريد، تيم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحي وبسايت خلاقانه و بروز و بهينه سازي و سئوي سايت مسير روشني را در كسب و كار آنلاين برايتان فراهم سازد.

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

فرض كنيد صاحب يك وبسايت فروشگاهي هستيد، اينكه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشيد يا عكس محصولات را به آنها نشان دهيد كافي نيست، بلكه بايد با يك وبسايت فروشگاهي جامع و مناسب، شرايطي فراهم كنيد كه كاربران به شكلي آسان و سريع اقدام به خريد كنند. همچنين ميتوانيد به طور دقيق آمار بازديد كاربران، ميزان فروش و تمامي فعاليت ها را مديريت كنيد.

البته با انجام بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ميتوانيد فعاليت خود را در اين فضا مديريت كرده و بهترين نتيجه را از آن بدست آوريد.

شركت اسپاد با سابقه طراحي وب سايت فروشگاهي ، نيازها و خواسته هاي شما را برآورد ميكند و با بودجه متناسب شما وب سايت در خور شما را طراحي خواهد كرد.

 

تخصص هاي دخيل در طراحي وب سايت

افرد و تخصص هاي مختلفي در روند طراحي سايت نقش دارند. شركت اسپاد طي سالها فعاليت حرفه اي در اين زمينه، متبحرترين و متخصص ترين ها در حوزه طراحي وبسايت را در قالب يك تيم منسجم در كنار هم قرار داده تا بهترين خروجي ممكن حاصل شود. سفارش طراحي سايت شما از اولين گام يعني مشاوره تا آخرين گام يعني راه اندازي، بدست بهترين افراد سپرده خواهد شد. همانطور كه در ساختن يك برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص هاي متفاوت در كنار يكديگر فعاليت ميكنند، در اسپاد نيز پروژه طراحي سايت توسط تحليلگران، طراحان، برنامه نويسان، پشتيبانان و مديران پروژه به شكلي هماهنگ و ساختار يافته انجام ميشود. پس از پياده سازي كامل سايت، متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي اسپاد، پيشنهادات حرفه اي خود را جهت ورودي شكوهمندانه و حضوري موفق در محيط مجازي، به مشتريان محترم ارائه ميكنند.

فاكتورها و مفاهيم طراحي سايت

همواره طراحي وب سايت در چهارچوب و قالب مشخصي انجام ميشود. رعايت استانداردها و اصول طراحي وبسايت و همچنين توجه به تكنولوژي هاي روز طراحي وبسايت در اين امر مؤثر است.
اگر نيازبه طراحي سايت حرفه اي داريد ، شركت اسپاد با تجربه چندين ساله در طراحي وب سايت هاي حرفه اي با گستردگي مشتريان در سطح كشور آماده همكاري با شما براي طراحي ، پياده سازي و پشتيباني حرفه اي وب سايت شماست.

 

 

ريمپ خودرو در كاراك؛ معتبرترين مركز ريمپ

ريمپ خودرو در كاراك؛ معتبرترين مركز ريمپ

 

hrsx_c2.jpg

به دست آوردن بيشترين بهره از اتومبيل خود از نظر عملكردي و اقتصادي راهي عالي براي بهبود تجربه كلي رانندگي و صرفه جويي در هزينه هاي سوخت در طي ماه ها و سال ها است. در حالي كه تنظيم اتومبيل براي دست يابي به عملكرد بهينه گاهي ممكن است براي بسياري از رانندگان بغرنج و پيچيده به نظر برسد، شايد براي شما جالب باشد كه بدانيد اين كار با ريمپ كردن در كمتر از 30 دقيقه انجام مي شود. بنابراين اولين سوالي كه ممكن است در ذهن هر فردي ايجاد شود اين است كه ريمپ چيست؟ در ادامه به بررسي پاسخ اين پرسش مي پردازيم.

ريمپ چيست؟

ريمپ كردن كه گاهي تنظيم ECU نيز ناميده مي شود، زماني اتفاق مي افتد كه تنظيمات واحد كنترل موتور خودرو (ECU) براي بهبود بخش هاي متعددي از عملكرد وسيله نقليه تغيير يابد. از طريق باز نويسي تنظيمات موجود با نرم افزار جديد، مالك خودرو با برنامه ريزي مجدد مي تواند تزريق سوخت، جريان هوا، سنسورها و ساير موارد را مديريت كند.

وسايل نقليه موتوري توسط كامپيوتري معروف به واحد كنترل موتور (ECU) هدايت مي شوند. اين كامپيوتر كوچك موارد مرتبط با موتور مانند زمان احتراق، نسبت هوا به سوخت و افزايش فشار را كنترل مي كند. با تنظيم اين پارامترها مي توان بهره وري خودرو از نظر عملكردي يا اقتصادي (يا گاهي در هر دو زمينه) را افزايش داد. ريمپ كردن در حقيقت نصب يك نرم افزار ديگر بر روي كامپيوتر خودرو و جايگزين كردن آن با نرم افزار پيش فرض كارخانه سازنده است. اين نرم افزار جديد تنظيمات سفارشي و اختصاصي براي كسب بيشترين بهره از موتور را ارائه مي دهد. اين تنظيمات معمولا با اتصال يك لپ تاپ به درگاه OBD خودرو نصب مي شوند؛ اين بدان معنا است كه مي توان اين كار را بسيار سريع انجام داد.

براي ريمپ كردن وسايل نقليه قديمي تر مجبور هستيد تراشه كامپيوتر موتور خود را به طور كامل برداشته و با يك تراشه جديد كه نرم افزار جديد در آن موجود است، جايگزين كنيد. به همين دليل در گذشته به اين كار چيپينگ (chipping: يا تراشه برداري يا تعويض تراشه) گفته مي شد.

ريمپ خودرو چه تاثيراتي دارد؟

با تغيير نرم افزار ECU، موتور خودرو مي تواند خيلي بيشتر از حداكثر توانايي خود كار كند. به طور پيش فرض، عملكرد بيشتر خودروها پس از ترك كارخانه به دلايل مختلف كاهش مي يابد. علاوه بر اين، وسايل نقليه هميشه داراي ضمانت هستند و آخرين چيزي كه سازنده مي خواهد اين است كه مجبور به بازسازي يا تعويض موتورهاي آسيب ديده باشد. به همين دليل عملكرد هميشه به طور پيش فرض در حد توان موتور حفظ مي شود.

اكثر توليدكنندگان و سازندگان خودرو تمايل دارند پيش از توليد نسخه كاملا جديد و ارائه آن به بازار، نمونه هايي از مدل قديمي كه پيش تر توليد شده را با برخي تغييرات ظاهري روانه بازار كنند. با اعمال اين تغييرات در تنظيمات ECU موتور خودروهاي تغيير ظاهر يافته، سازندگان مي توانند سريع تر و آسان تر سطح عملكرد خودروها را تغيير و ارتقا دهند و بدون آن كه به مهندسي اضافي احتياج داشته باشند آن ها را بهبود بخشند.

bpyt_c4.jpg

آيا ريمپ كردن تنها تغيير يك نرم افزار است؟

بله؛ ريمپ كردن در حقيقت به مرحله اول تنظيماتي كه شركت ها و مراكز تنظيم و تقويت خودرو ارائه مي دهند، گفته مي شود. مرحله اول تقريبا فقط يك تغيير ساده نرم افزار ECU است. مرحله دوم و مراحل بعدي آن معمولا شامل تغييرات بيشتر نرم افزار و همچنين سخت افزارهاي اضافي مانند سيستم اگزوز جديد و پمپ سوخت فشار قوي و ... خواهد بود. مراحل سوم و چهارم اغلب شامل به روزرساني توربو شارژر (موتور شارژ كننده توربين) يا سوپر شارژر (دستگاه هوا و سوخت رساني بيشتر) خودرو است. مراحل بعدي به كار تهاجمي نياز دارد و نسبت به مرحله اول بهره وري عملكردي كم تري را به دنبال دارد.

آيا ريمپ كردن براي موتور خطرناك يا مضر است؟

تغيير تنظيماتي كه بر كنترل موتور خودرو اثر مي گذارد، مي تواند اثرات مضر و مخربي نيز داشته باشد؛ همه اين تاثيرات بستگي به اين دارد كه چه كسي اين نرم افزار را نوشته است و اينكه مسئول تنظيم كننده تغييرات وسايل نقليه چگونه آن ها را بر روي  خودرو پيكربندي كرده و اعمال مي كند. به همين دليل ما هرگز توصيه نمي كنيم كه خودتان نرم افزار را نصب كنيد يا جهت تغيير نرم افزار به مراكز تاييد نشده مراجعه كنيد. شركت هاي تنظيم كننده ويژه اي وجود دارند كه نرم افزارهاي ECU را مي نويسند؛ آن ها معمولا اين نرم افزارها را آزمايش كرده و آن ها را پيش از عرضه عمومي، براي مدت يك سال يا بيشتر در اختيار بسياري از وسايل نقليه قرار مي دهند.

آيا ريمپ كردن خودرو بر گارانتي و ضمانت كارخانه سازنده تاثير دارد؟

از آنجا كه نرم افزار نصب شده به ندرت توسط كارخانه سازنده وسيله نقليه نوشته شده است، به احتمال زياد هر گونه ضمانت و گارانتي موجود را باطل كرده و از بين مي برد. زيرا كارخانه سازنده نمي خواهد بهره وري موتور را به حداكثر ميزان ممكن و يا فراتر از آن برساند و بنابراين در صورت بروز خطا و اشتباه در فرآيند ريمپ كردن، شما بايد هزينه بازسازي و تعمير موتور را شخصا بپردازيد و اين مسئله مشمول گارانتي نمي شود.

آيا ريمپ كردن بهره وري اقتصادي را نيز به اندازه عملكرد بهبود مي بخشد؟

اين مسئله به نحوه رانندگي شما بستگي دارد. از نظر تئوري، بسياري از موتورها قادر به دست يابي به همان بهره اقتصادي با همان موتور پيش از ريمپ شدن هستند. حتي گاهي اوقات مي توانند كارايي بيشتري نيز داشته باشند. نكته مهم اين است كه معمولا با افزايش انرژي و قدرت موتور اتومبيل ها، مصرف سوخت بيشتر از گذشته مي شود. از اين رو، دليل اصلي ريمپ كردن موتور خودرو، افزايش عملكرد آن است.

آيا ريمپ كردن خودرو مزيت هاي ديگري به غير از بهبود وضعيت عملكردي و اقتصادي آن دارد؟

بله؛ بسته به نرم افزاري كه نصب كرده ايد و نقشه جديدي كه تعريف كرده ايد، برخي وسايل نقليه از حالت والت (valet mode) و ايموبلايزر (immobiliser mode) نيز بهره مي برند كه مي توانيد آن را با سوئيچ اصلي فعال كنيد. حالت ايموبلايزر يك سيستم امنيتي الكترونيك است كه در خودرو‌ها نصب مي‌شود و مانع از روشن شدن خودرو مي شود؛ مگر اين كه از سوئيچ اصلي خودرو استفاده شود. اين سيستم از سرقت خودرو با روش‌هاي سنتي چون اتصال سيم هاي سوئيچ جلوگيري مي كند. در واقع اين حالت همان سامانه ضد سرقت خودرو بوده و بدان معنا است كه حتي اگر يك سارق قصد سرقت خودرو شما را داشته باشد، اتومبيل شما حركت نخواهد كرد. چرا كه بدون آن سوئيچ، خودرو قابل حركت و رانندگي نخواهد بود.

حالت والت يا اعزام به تعميرگاه نيز مي تواند بسيار مفيد باشد. اين امكان براي زماني كه شما اتومبيل خود را در اختيار شخصي قرار داده ايد كه نمي خواهيد مسافت طولاني را با آن رانندگي كند اما براي جا به جايي خودرو به نوعي دسترسي نياز دارد، كارايي خواهد داشت. به عنوان مثال هنگامي كه به يك رستوران مراجعه كرده و پيشخدمت مي خواهد اتومبيل شما را به پاركينگ اختصاصي مجموعه منتقل كند با فعال سازي اين حالت اجازه استفاده طولاني مدت از خودرو را به وي نخواهيد داد. حالت والت عملكرد و حداكثر سرعت را به طور چشمگيري محدود مي كند. (به عنوان مثال حداكثر سرعت اتومبيل شما ممكن است به 16 يا 32 كيلومتر در ساعت برسد.)

بنابراين مي توان گفت كه ريمپ كردن (بهينه سازي برنامه كامپيوتر خودرو) مزاياي بسياري دارد و شما از اين طريق مي توانيد موتور خودرو خود را تقويت كرده و عملكرد آن را بهبود بخشيد.

منبع: خبرگزاري تسنيم

 

 

نقش مهم انگيزه در موفقيت كنكور

نقش مهم انگيزه در موفقيت كنكور

 

a29o_q4.png

 

موفقيت در كنكور و به طور كلي موفقيت در همه مراحل تحصيل نيازمند تلاش و خوب درس خواندن است اما بايد بدانيد كه مهم تر از همه چيز داشتن هدف و انگيزه براي رسيدن به آن استانگيزه موتور محرك شما در انام دادن هر كار است . با داشتن انگيزه ميتوانيد به همه روياهايتان جامه عمل بپوشانيد و به همه آرزوهايتان برسيد .

براي موفقيت در كنكور براي خودتان به صورت جدي هدف تعيين كنيد و با انگيزه اي وافر براي رسيدن به هدفتان تلاش كنيد . موفقيت ثمره تلاش و داشتن انگيزه و هدف است.

دست و دلم به درس خواندن نمي رود و هرچه ميخواهم خودم را متقاعد كنم كه بايد درس بخوانم نميتوانم . اين جمله را ممكن است كه شمار قابل ملاحظه اي از داوطلبان در طي دوره آمادگي براي كنكور بگويند. نداشتن انگيزه ممكن است كه از همان ابتدا، يك داوطلب را از مطالعه بازدارد يا در طي دوران آمادگي، به دلايل مختلفي براي وي پيش آيد و او را از ادامه مسير نااميد سازد.

عوامل مختلفي ممكن است كه مانع ايجاد انگيزه درس خواندن شما شود. از جمله اين عوامل مي توان به مشكلات خانوادگي، محتواي كتاب هاي درسي و علاقه نداشتن داوطلب به آنها، احساس ترس يا نگراني داوطلب از وضعيت خود در مقابل داوطلبان ديگر، نداشتن هدف، برنامه و امكانات آموزشي براي مطالعه خوب و اصولي، مشكلات جسمي و روحي و ... اشاره كرد.

شما مي تونيد تو 100 روز همه درس هاتون را با كمك پكيج 6040 حرف آخر تموم بكنيد و بيشتر زمانتان را به حل تست و مرور بپردازيد.

 

مهم ترين كارها براي ايجاد انگيزه

 

هدف داشته باشيد

داشتن انگيزه موتور محركي براي رسيدن به هدف است.

هر رفتاري كه انسان انجام مي دهد، ناشي از تعامل سه عنصر هدف، انگيزه و نياز است. اگر شما مي خواهيد كه انگيزه مطالعه كردن بيشتري پيدا كنيد، در مرحله اول بايد هدف خود را مشخص كنيد. وقتي مشخص شد كه شما چه هدفي داريد، طبعاً براي رسيدن به آن هدف، احساس مي كنيد كه نيازمند چيزهايي هستيد كه از طريق مطالعه و درس خواندن به دست مي آيند و در نتيجه، براي دستيابي به آن چيزها، برنامه ريزي و سپس بر اساس آن برنامه، عمل مي كنيد.

مهمترين عامل موفقيت تلاش شماست و دومين عامل منابعي هست كه دوران كنكور استفاده مي كنيد. حرف آخر آموزش دروس كنكور با جديدترين تكنولوژي را در اختيارتون قرار ميده كه مي تونيد با برنامه اي كه بهتون داده ميشه پيش بريد و بتونيد نتيجه عالي تو كنكور كسب بكنيد.

زبان گرداني كنيد

وقتي شما دوستان متعددي داريد، دوستي را كه به شما بيشتر شبيه است، عاطفه و روحيه شما را دارد و به زبان شما سخن مي گويد، بيشتر دوست داريد و به حرف هايش بيشتر توجه مي كنيد، و حتي بيشتر او را به خاطر مي سپاريد. زبان كتاب، يك زبان عمومي و همگاني است و بايد همچنين باشد. اين شما هستيد كه بايد پس از مطالعه، كتاب و متن، نمودار و فرمول ها را به زبان خود بيان كنيد.

به اين كار در اصطلاح، زبان گرداني گفته مي شود. زبان گرداني، يكي از اصول مطالعه است. فقط كافي است كه براي انجام اين كار حوصله به خرج دهيد؛ به اين ترتيب كه پيچيده ترين مطالب علمي را، همين طور كه مطالعه مي كنيد و جلو مي رويد، به زبان ساده، قابل فهم و بيان خوشايند خودتان برگردانيد. از خود مثال بزنيد و حتي آن متن را يك بار ديگر به زبان ساده خودتان بنويسيد.

اگر بخواهيد عيناً مطالب كتاب را بخوانيد و حفظ كنيد عملاً نمي توانيد يادگيري عميقي داشته باشيد؛ اما اگر با زبان گرداني مطالب را ياد بگيريد، خيلي راحت تر همه مطالب كتاب را بيان خواهيد كرد و به خاطر خواهيد سپرد.

 

انگيزه همون عاملي است كه خدمتتون عرض كردم براي اينكه شما عزيزان بتونيد در طول يك سال به مطالعه دقيق و مفيد مطالب بپردازيد بايد انگيزه لازم براي اين كار را داشته باشيد. انگيزه موتور محرك و اساسي‌ترين عامل حركت و رسيدن به هدف است پس هر چه قدر هم تلاش كنيد، اما انگيزه‌اي براي درس خواندن و آمادگي براي كنكور نداشته باشيد، پايان راه و كسب نتيجه مطلوب مشكل خواهد بود. شايد خيلي از شما عزيزان در اين زمان دچار نااميدي و بي انگيزگي در درس خواندن شده باشيد و به قول خودمان يكي در ميان درس بخوانيد يا اينكه چند روزي قصد داريد كه درس نخوانيد ما اين را بايد خدمتتان عرض كنم اگر قصد داريد به رشته مدنظرتون در شهر مدنظرتون دست پيدا كنيد نبايد از هيچ تلاشي فروگذار كنيد و حتي يك دقيقه رو هم از دست ندهيد و بچسبيد به درستان كه آينده از آن شما خواهد بود فقط اين رو همه شما عزيزان بايد بدانيد كه هدف هاي بزرگ نياز به سختي كشيدن دارد اين سختي كشيدن هاست كه باعث مي شود افرادي كه لايق هستند از پس آن برآيند. همه شما عزيزان لايق بهترين ها هستيد پس تعلل نكنيد و زمان را از دست ندهيد.

براي اينكه بتوانيد به تقويت انگيزه خود بپردازيد بايد يكسري فاكتورها را لحاظ كنيد:

1.هميشه توكل برخدا داشته باشيد و اين را بدانيد اگر در همه حال با ياد خدا و توكل بر او كاري را شروع كنيد مطمئن باشيد آن كار بي نتيجه نخواهد بود.

2. نقاط ضعف و قوت خود را شناسايي كنيد و نقاط قوت خود را دائم به ياد بياوريد و آن ها را تكرار كنيد.

3. اگر تا به حال شروع نكرده ايد يا مطالب را به خوبي نخوانده ايد نگران نباشيد و دچار بي انگيزگي نشويد چرا كه آن ها گذشته اند و نبايد به گذشته ها فكر كرد، شما به فكر حالتان باشيد و زمان حالتان را دريابيد و ديگر غفلت نكنيد و اين را يقين بدانيد كه اگر مفيد و با تمركز درس بخوانيد خيلي جلوتر از افرادي هستيد كه جلوتر از شما شروع كرده اند و مطالعه مفيد نداشته اند.

4. نداشتن تغذيه مناسب يا استراحت كافي باعث خستگي و بيماري و ناراحتي شما و در نهايت باعث كاهش انگيزه شما مي شود. پس به اندازه كافي استراحت داشته باشيد و مراقب سلامتي خود باشيد.

5. هر زمان كه احساس ناراحتي كرديد يا افكار منفي به سراغ شما آمدند سعي كنيد با انجام يكسري فعاليت ها خود را از آن شرايط بيرون بياوريد به طور مثال به موسيقي هاي شاد گوش دهيد يا ورزش كنيد.

6. اين فكر را در خودتان تقويت كنيد كه بايد كاري را كه شروع كرد ايد به نحو احسنت به پايان برسانيد و هيچ وقت آن را در وسط راه رها نكنيد و اين را بدانيد اگر بخواهيد هر كاري را نيمه انجام دهيد هم اينكه زمان و فرصت ها را از دست داده ايد و هم اينكه آينده خوبي هم براي خود رقم نزده ايد پس بهترين راه را شناسايي كرده و تا انتها آن را بپيماييد.

7. هميشه سعي كنيد آرزوهاي بزرگ داشته باشيد و براي رسيدن به آن ها هم تلاش كنيد و هيچوقت عقب نشيني نكنيد چرا كه همه ما فقط يك بار به دنيا مي آييم پس چرا نهايت استفاده از آن را نداشته باشيم و به آرزوهايمان دست نيابيم.

8. اين نكته را به ياد داشته بايد كه هيچ كدام شما عزيزان هيچ چيزي كمتر از ديگران نداريد اگر دوستتان يك ويژگي خوبي دارد كه شما نداريد در عوض شما هم استعدادي داريد كه او ندارد. خود را به هيچ وجه با ديگران مقايسه نكنيد خود را با گذشته خود مقايسه كنيد و سعي كنيد خود زمان حالتان خيلي بهتر از خود زمان گذشته تان باشد و براي رسيدن به اين مهم سعي كنيد همواره شرايط را بهبود ببخشيد و بدانيد كه شما مي توانيد.

9. تنبلي را به خود راه ندهيد چرا كه تنبلي يك معزل بزرگ براي نرسيدن شما به هدفتان است. براي رسيدن به هدف سختي كشيدن يك امر عادي است پس دائم گله نكنيد و سعي در بهتر كردن شرايط داشته باشيد.

10. سعي كنيد برنامه ريزي درسي مناسبي داشته باشيد و در صورتي كه به مشكلي برخورديد با مشاوري مجرب در تماس باشيد و سعي كنيد از تجربيات او براي موفقيتتان استفاده كنيد.

11. در نهايت اگر باز هم دچار بي انگيزگي هستيد بايد بنشينيد و براي خودتان فهرستي از فوايد و مضرات درس نخواندن را يادداشت كنيد و ببينيد چه آينده اي پس از آن براي شما رخ خواهد داد. آيا اگر سال ها گذشتند و به افراد تحصيل كرده برخورديد افسوس نميخوريد كه كاش من هم از فرصتي كه داشتم استفاده مي كردم؟ شايد اگر تحصيلكرده بودم وضعي بهتر از الانم داشتم؟

اگه ميخوايد تو آينده حسرت اين حرف هارو نكشيد كه چرا نخوندم، مي تونيد با استفاده از پكيج هاي حرف آخر، از رشته مورد نظرتون قبول بشيد و سرنوشت زندگي خودتان را عوض بكنيد.

 

 

khedmatazma in media

رسانه هايي كه خدمت از ما را معرفي و توصيه كرده اند را براي شما گرداوري كرده ايم 

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155